• Persoonlijk advies
  • Bezorging & Montage
  • Online shop & Winkel

9.5WebwinkelKeur score

PROEFZITTEN? ➠ BEZOEK DE SHOWROOM

PROEFZITTEN? ➠ BEZOEK DE SHOWROOM

Contact

Onze winkel in Eindhoven is van donderdag t/m zondag geopend. Onze actuele openingstijden vind je hier.

Heb je een vraag over een van onze producten? Of kunnen wij je ergens anders mee helpen? Bekijk onze veelgestelde vragen onderaan deze pagina voor een snel antwoord of neem contact met ons op. Het enthousiaste team van de Zitfabriek helpt je graag!

Mail: [email protected]
Telefonisch: 06-42864630


Vast wat sfeer proeven? Bekijk onze Instagram

 


Veelgestelde vragen

1.1 Hoe kan ik betalen?

Betalen in onze webshop kan met iDEAL. Een overzicht van het te betalen orderbedrag vind je in je winkelmandje en op de orderbevestiging per mail nadat de bestelling is geplaatst. In de winkel kan per pin worden betaald. Bij het plaatsen van een bestelling in de winkel vragen wij om een aanbetaling van 20% van het totaalbedrag.

1.2 Moet ik bezorgkosten betalen?

Alle producten worden geleverd op de begane grond (eerste bouwlaag). Bezorging naar een hogere bouwlaag is mogelijk, hier kunnen extra kosten voor berekend worden en dit gaat altijd in overleg.

Landen verzending: Nederland

  • Gratis verzending - DHL Bezorging (een geselecteerde groep producten)
  • Standaardlevering - DHL bezorging
  • Full service ''Small'' - Meubelbezorging op afspraak
  • Full service ''Big'' - Meubelbezorging op afspraak
    Meer informatie over bezorging, tarieven en montage lees je hier: Alles over bezorging >

    Als je vragen hebt over de verzending en levering van je bestelling, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder. Neem contact op >

1.3 Hoe kan ik online een bestelling plaatsen?

Je kunt bij ons een bestelling plaatsen door jouw gekozen meubel toe te voegen aan de winkelwagen. Je kunt vervolgens afrekenen via iDEAL.

Laat de juiste aflevergegevens achter en wij gaan aan de slag met je bestelling!

1.4 Wanneer worden mijn producten bezorgd?

Per product geven wij een indicatie van de levertijd weer. Veel van onze producten worden naar jouw wens en idee speciaal op maat gemaakt. Hierdoor kan het zijn dat de levertijd wat langer uitvalt.

Wanneer de producten bij onze expediteur zijn gearriveerd, wordt er direct contact opgenomen om een afspraak in te plannen om de bestelling bij je te komen afleveren. 

1.5 Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

De meeste producten worden op maat gemaakt. Wanneer wij de order hebben ontvangen wordt deze vrijwel direct in bestelling genomen. Wanneer er iets gewijzigd moet worden horen wij dat graag zo spoedig mogelijk. Wij hanteren een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. In deze periode kun je de bestelling nog wijzigen of annuleren. 

1.6 Zijn alle producten in de winkel te zien en hoe kan ik deze bestellen?

Onze producten kunnen via onze webshop besteld worden of je kunt jouw bestelling plaatsen in onze winkel in Eindhoven. Als een product uit voorraad leverbaar is, dan staat dit altijd vermeld.

1.7 Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

Producten die je bij ons besteld hebt worden over het algemeen op maat gemaakt. Hierdoor is het niet mogelijk om je bestelling zomaar te retourneren. Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij denken graag mee naar een oplossing! 

1.8 Wat moet ik doen als ik een klacht heb over een product?

We lossen het graag zo snel mogelijk voor je op!

Wij vragen je een e-mail sturen naar onze klantenservice: [email protected]

Vermeld in je bericht de onderstaande gegevens, zodat wij jou zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.

  • Ordernummer 
  • Productnaam
  • Omschrijving van de klacht
  • Foto of video 

Meer informatie lees je hier.

1.9 Is er naast bezorgen ook montage mogelijk?

Jazeker! Alle producten zoals stoelen, fauteuils, eettafels, en bijzettafels worden op de door jou gekozen plek neergezet en gemonteerd. De bezorgers nemen al het verpakkingsmateriaal weer mee!

Andere producten, zoals sommige eetkamerstoelen, en kleine artikelen worden per post verzonden. Deze producten worden dan standaard ongemonteerd geleverd. Bij de meeste producten wordt vermeld als er een kleine montage vereist is wanneer je het product ontvangt.

1.10 Hoelang heb ik garantie op een product?

De door de Zitfabriek te leveren producten voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan op het moment van levering redelijkerwijs kunnen worden gesteld en waarvoor zij bij normaal gebruik zijn bestemd. Als garantietermijn voor geleverde producten geldt de termijn, die door de betrokken producent of leverancier van de Zitfabriek wordt gegarandeerd (afhankelijk van het product 1 tot 3 jaar)

Uitzonderdering van deze regel is onderstaande bij het aankopen van demo/showroom modellen of gebruikte meubels. Per product wordt kenbaar gemaakt of dit een nieuw of tweede kans product is. Een tweede kans product kan een showroommodel of geretourneerd artikel zijn. Er kan sprake zijn van schade of gebruikssporen. Dit wordt duidelijk kenbaar gemaakt in de Zitfabriek webshop. Op tweede kans producten wordt geen garantie gegeven en zal ten aller tijde vermeld worden op de product pagina's. Indien de klant van mening is dat andere schade op het product zichtbaar is (bijvoorbeeld door transport) dan zal de klant hier binnen 48 uur na levering contact over opnemen met de Zitfabriek. Partijen zullen dan in goed overleg naar een oplossing zoeken.

Meer informatie over garantie is terug te lezen in onze algemene voorwaarden.

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Zitfabriek / Bekijk - Reviews @ WebwinkelKeur